Współpracujemy z

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dyskusje z forum

  • Odp: Przejeżdżanie przez pasy
    Wątek trochę stary ... Ale może inni będą szukać odpowiedzi. Jednoznacznie należy przeprowadzać. Policjanci reagują różnie, ale ja parę razy osobiście widziałem jak ludzie dostawali za to pouczenia. Tak samo jest z jazdą po chodniku. Chociaż ten 2gi temat jest bardziej "skomplikowany".
  • BRA reinkarnacja
    "Konsorcjum firm Kabit i Mega Sonic z Warszawy wygrało przetarg na obsługę i rozbudowę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego na lata 2018-2020.Najważniejszym elementem rozstrzygniętego przetargu na BRA jest rozbudowa systemu. W jego ramach uruchomionych zostanie 16 nowych stacji - aż dwanaście powstać ma w Fordonie. Po rozbudowie BRA liczyć będzie 51 stacji, 765 terminali do mocowania rowerów oraz 550 nowych pojazdów."http://bydgoszcz24.pl/pl/11_wiadomosci/16620_bydgoskim_rowerem_aglomeracyjnym_zajmie_sie_konsorcjum_firm_kabit_i_mega_sonic_z_warszawy.html
  • Odp: Rower z Decathlonu czy Northec
    Obecnie posiadam drugi rower z decathlonu . Na początku miałem RockRider 5.3 , na pokładzie były hamulce tarczowe mechaniczne i tylna przerzutka SRAM X5 , zrobiłem nim ponad 9000km i nic sie nie działo oprócz peknietego haka przerzutki co zakończyło moją przygodę z tym modelem. Obecnie mam RockRider 560 przerzutki SRAM X5 2x10 i hamulce Tektro, amorek RockShox . W "rowerowym" za podobny sprzęt ale z naklejką Kross, Giant itp wołali ponad 5000 zł a w decathlonie za 2999zł . Po co przepłacać za markę jak można mieć to samo za mniejszą cenę. Zastanawiałem sie czy to nie jakiś bubel ale pracownik w decathlonie zapytany skąd taka różnica w cenie ,mówił że oni tych rowerów w setkach sprzedają wiec ceny części mają mniejsze co dla mnie ma sens, wątpie aby w sklepie rowerowym codziennie sprzedali tyle rowerów co w decathlonie. Ja tam POLECAM!
  • Odp: Pokazy rowerowe
    We would like to always find you.
  • Odp: po (rekreacyjnej?) masie krytycznej - styczeń 2015
    I do not want to believe that I have seen this article.

Szukaj

Polub nas :-)

Nasze interwencje w ZDMiKP Email

Celem naszego stowarzyszenia jest nie tylko popularyzacja dwóch kółek, ale przede szystkim walka o poprawę infrastruktury w mieście. Najłatwiej byłoby wziąć łopatę do ręki i zrobić wszystko po własnej myśli, ale nie będziemy przecież uprawiać żadnego undergroundu :) Poniżej przedstawiamy kilka pism, które złożyliśmy w Urzędzie Miasta i Zarządzie Dróg i Komunikacji Publicznej.

Pierwszą nasza tegoroczną interwencją była sugestia o postawieniu tabliczek „Nie dotyczy rowerów” przed ul. Ku Młynom, wyjeżdżając od strony Wyspy Młyńskiej. Cel został osiągnięty. Naturalnym rozwiązaniem w takim wypadku wydało się nam umieszczenie takiej samej tabliczki na ul. Niedźwiedziej, która jest przedłużeniem wyjazdu z Wyspy Młyńskiej. Tym razem odpowiedź była negatywna.

Zdecydowaliśmy się więc na inną ścieżkę w tym punkcie. Ważnym postulatem do zrealizowania jest stworzenie przejazdu przez centrum Bydgoszczy. ZDMiKP planuje zorganizowanie konsultacji społecznych, ale wystąpiliśmy wcześniej z prośbą o udostępnienie rewitalizacji Starówki tak, aby móc lepiej do owych rozmów się przygotować. Czekamy cały czas na odpowiedź. Miasto przymierza się do przebudowy ul. Gdańskiej na odcinku Śniadeckich-Chodkiewicza. Wystąpiliśmy więc z prośbą o udostępnienie projektów tej inwestycji.

Jak pokazał przykład ul. Ku Młynom, najłatwiej jest wskazywać na kwestie niewymagające wielkich kosztów finansowych. Kolejna więc prośba – usunięcie muru znajdującego się u zbiegu Al. Kard. S. Wyszyńskiego i ul. B. Głowackiego .

Inny przykład podobnego kalibru – oznaczenie poziome na przejeździe rowerowym przed Mostem Pomorskim.

Postaramy się na bieżąco przedstawiać efekty tych pism. Jeśli znacie punkty w Bydgoszczy, który poprawa nie wymaga wielkich kosztów finansowych zgłoście je do nas, wysyłając zdjęcie wraz z krótkim opisem pod adres: kontakt(małpa)masa.bydgoszcz.pl

comments