Współpracujemy z

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dyskusje z forum

  • Odp: Przejeżdżanie przez pasy
    Wątek trochę stary ... Ale może inni będą szukać odpowiedzi. Jednoznacznie należy przeprowadzać. Policjanci reagują różnie, ale ja parę razy osobiście widziałem jak ludzie dostawali za to pouczenia. Tak samo jest z jazdą po chodniku. Chociaż ten 2gi temat jest bardziej "skomplikowany".
  • BRA reinkarnacja
    "Konsorcjum firm Kabit i Mega Sonic z Warszawy wygrało przetarg na obsługę i rozbudowę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego na lata 2018-2020.Najważniejszym elementem rozstrzygniętego przetargu na BRA jest rozbudowa systemu. W jego ramach uruchomionych zostanie 16 nowych stacji - aż dwanaście powstać ma w Fordonie. Po rozbudowie BRA liczyć będzie 51 stacji, 765 terminali do mocowania rowerów oraz 550 nowych pojazdów."http://bydgoszcz24.pl/pl/11_wiadomosci/16620_bydgoskim_rowerem_aglomeracyjnym_zajmie_sie_konsorcjum_firm_kabit_i_mega_sonic_z_warszawy.html
  • Odp: Rower z Decathlonu czy Northec
    Obecnie posiadam drugi rower z decathlonu . Na początku miałem RockRider 5.3 , na pokładzie były hamulce tarczowe mechaniczne i tylna przerzutka SRAM X5 , zrobiłem nim ponad 9000km i nic sie nie działo oprócz peknietego haka przerzutki co zakończyło moją przygodę z tym modelem. Obecnie mam RockRider 560 przerzutki SRAM X5 2x10 i hamulce Tektro, amorek RockShox . W "rowerowym" za podobny sprzęt ale z naklejką Kross, Giant itp wołali ponad 5000 zł a w decathlonie za 2999zł . Po co przepłacać za markę jak można mieć to samo za mniejszą cenę. Zastanawiałem sie czy to nie jakiś bubel ale pracownik w decathlonie zapytany skąd taka różnica w cenie ,mówił że oni tych rowerów w setkach sprzedają wiec ceny części mają mniejsze co dla mnie ma sens, wątpie aby w sklepie rowerowym codziennie sprzedali tyle rowerów co w decathlonie. Ja tam POLECAM!
  • Odp: Pokazy rowerowe
    We would like to always find you.
  • Odp: po (rekreacyjnej?) masie krytycznej - styczeń 2015
    I do not want to believe that I have seen this article.

Szukaj

Polub nas :-)

Rowerowe zmiany w mieście: podsumowanie debaty „Rowery dla Miasta” Email

Debata "Rowery dla Miasta"Wtorkowa, niemal dwugodzinna dyskusja na temat polityki komunikacyjnej miasta, okazała się kolejnym ważnym krokiem na drodze do współpracy rowerzystów z władzami miasta. Zgromadzeni powołali do życia Społeczny Zespół Ekspertów ds. Komunikacji Rowerowej, w którym znalazły się aż 3 miejsca dla aktywistów Stowarzyszenia Bydgoskiej Masy Krytycznej.

Debata "Rowery dla Miasta: Obywatelska Polityka Komunikacyjna Miasta" zorganizowana przez Pracownię Kultury Współczesnej pokazała, że bydgoszczanie są gotowi, by działać dla wspólnego dobra – kilkudziesięciu osobom zgromadzonym w Galerii Miejskiej BWA w ciągu dwóch godzin rozmów udało się wspólnie wyznaczyć główne cele i priorytety dialogu mieszkańców z władzami.

 

 

Główną poruszaną kwestią była propozycja powołania pełnomocnika prezydenta Bydgoszczy ds. infrastruktury rowerowej i społecznej grupy doradczej, złożona przez prezydenta Bruskiego na styczniowym spotkaniu z rowerzystami. Większość zgromadzonych zgodziła się, że pełnomocnik prezydenta to zbyt czasochłonna i odpowiedzialna funkcja, by mogła być pełniona równolegle z obowiązkami zawodowymi czy rodzinnymi. Ponadto wiele czasu poświęcono określeniu kompetencji i priorytetowych zadań zarówno społecznego pełnomocnika jak i grupy doradczej.

Kluczowym etapem debaty był wybór przedstawicieli do Społecznego Zespołu Ekspertów ds. Komunikacji Rowerowej – projektowanego organu, który zajmie się opiniowaniem projektów dotyczących polityki i infrastruktury rowerowej, przeprowadzaniem badań ruchu rowerowego czy doradzaniem urzędnikom w sprawach związanych z kulturą rowerową. Co ważne, to właśnie społeczny zespół prowadzić będzie dalsze rozmowy z Prezydentem Bruskim oraz zarekomenduje kandydata na stanowisko pełnomocnika prezydenta ds. infrastruktury rowerowej.

Wśród 14 wybranych ekspertów znalazło się aż 3 przedstawicieli Stowarzyszenia Bydgoska Masa Krytyczna. Są to Witold Budzyński, Wojciech Bulanda i Mikołaj Buzała. Oprócz nich, w zespole znaleźli się również Paweł Chrustowski, Łukasz Juszczak, Grzegorz Kaczmarek, Marek Leśniewski, Sebastian Lisowski, Maciej Pyszka, Piotr Rutecki, Tomasz Urban, Marcin Wasilewski, Włodzimierz Wójciak i Karol Zamojski.

 

Komentarze >>

comments