Współpracujemy z

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dyskusje z forum

  • Odp: Przejeżdżanie przez pasy
    Wątek trochę stary ... Ale może inni będą szukać odpowiedzi. Jednoznacznie należy przeprowadzać. Policjanci reagują różnie, ale ja parę razy osobiście widziałem jak ludzie dostawali za to pouczenia. Tak samo jest z jazdą po chodniku. Chociaż ten 2gi temat jest bardziej "skomplikowany".
  • BRA reinkarnacja
    "Konsorcjum firm Kabit i Mega Sonic z Warszawy wygrało przetarg na obsługę i rozbudowę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego na lata 2018-2020.Najważniejszym elementem rozstrzygniętego przetargu na BRA jest rozbudowa systemu. W jego ramach uruchomionych zostanie 16 nowych stacji - aż dwanaście powstać ma w Fordonie. Po rozbudowie BRA liczyć będzie 51 stacji, 765 terminali do mocowania rowerów oraz 550 nowych pojazdów."http://bydgoszcz24.pl/pl/11_wiadomosci/16620_bydgoskim_rowerem_aglomeracyjnym_zajmie_sie_konsorcjum_firm_kabit_i_mega_sonic_z_warszawy.html
  • Odp: Rower z Decathlonu czy Northec
    Obecnie posiadam drugi rower z decathlonu . Na początku miałem RockRider 5.3 , na pokładzie były hamulce tarczowe mechaniczne i tylna przerzutka SRAM X5 , zrobiłem nim ponad 9000km i nic sie nie działo oprócz peknietego haka przerzutki co zakończyło moją przygodę z tym modelem. Obecnie mam RockRider 560 przerzutki SRAM X5 2x10 i hamulce Tektro, amorek RockShox . W "rowerowym" za podobny sprzęt ale z naklejką Kross, Giant itp wołali ponad 5000 zł a w decathlonie za 2999zł . Po co przepłacać za markę jak można mieć to samo za mniejszą cenę. Zastanawiałem sie czy to nie jakiś bubel ale pracownik w decathlonie zapytany skąd taka różnica w cenie ,mówił że oni tych rowerów w setkach sprzedają wiec ceny części mają mniejsze co dla mnie ma sens, wątpie aby w sklepie rowerowym codziennie sprzedali tyle rowerów co w decathlonie. Ja tam POLECAM!
  • Odp: Pokazy rowerowe
    We would like to always find you.
  • Odp: po (rekreacyjnej?) masie krytycznej - styczeń 2015
    I do not want to believe that I have seen this article.

Szukaj

Polub nas :-)

Debata "Rowery dla Miasta: Obywatelska Polityka Komunikacyjna Miasta" Email

rowery dla miastaJuż 15 lutego, o godzinie 18:00, w BWA przy ulicy Gdańskiej 20, środowiska rowerowe zapraszają wszystkich mieszkańców do publicznego, otwartego debatowania o polityce komunikacyjnej miasta. Chcemy wspólnie ustalać zasady współpracy i wybierać Rowerową Radę Konsultacyjną.

Nowoczesne miasto nie boi się obywateli, a zaprasza ich do współpracy i korzysta z ich energii. Demokratyczne władze słuchają mieszkańców, a mieszkańcy – obywatele chcą współpracować z władzami.

Tylko w takich miastach możemy mówić o zrównoważonym rozwoju, wzrasta nie tylko poziom, ale i jakość życia mieszkańców. Po prostu żyjemy lepiej – jesteśmy szczęśliwsi.

Środowiska rowerowe w Bydgoszczy od dawna dobijały się do drzwi ratusza z propozycją współpracy. Wreszcie zostały wysłuchane, a Prezydent Bydgoszczy ogłosił, że chce współpracować i chce udziału mieszkańców w zarządzaniu miastem.

 

Żeby nie zmarnować dobrego czasu i okazji, zapraszamy do debaty o tym, jak ta współpraca powinna wyglądać, aby zadowalała obie strony i przyczyniła się do rozwoju miasta przyjaznego mieszkańcom.

Już 15 lutego (wtorek), o godzinie 18:00 w Biurze Wystaw Artystycznych (ul. Gdańska 20) organizujemy debatę „Rowery dla Bydgoszczy: Obywatelska Polityka Komunikacyjna Miasta”.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, którym nieobojętna jest polityka miasta, nie tylko ta dotycząca komunikacji rowerowej!

Wstęp Wolny

Organizatorem debaty jest Stowarzyszenie Bydgoszcz Rowerowa: http://www.rower.byd.pl

comments