Współpracujemy z

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dyskusje z forum

  • Odp: Przejeżdżanie przez pasy
    Wątek trochę stary ... Ale może inni będą szukać odpowiedzi. Jednoznacznie należy przeprowadzać. Policjanci reagują różnie, ale ja parę razy osobiście widziałem jak ludzie dostawali za to pouczenia. Tak samo jest z jazdą po chodniku. Chociaż ten 2gi temat jest bardziej "skomplikowany".
  • BRA reinkarnacja
    "Konsorcjum firm Kabit i Mega Sonic z Warszawy wygrało przetarg na obsługę i rozbudowę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego na lata 2018-2020.Najważniejszym elementem rozstrzygniętego przetargu na BRA jest rozbudowa systemu. W jego ramach uruchomionych zostanie 16 nowych stacji - aż dwanaście powstać ma w Fordonie. Po rozbudowie BRA liczyć będzie 51 stacji, 765 terminali do mocowania rowerów oraz 550 nowych pojazdów."http://bydgoszcz24.pl/pl/11_wiadomosci/16620_bydgoskim_rowerem_aglomeracyjnym_zajmie_sie_konsorcjum_firm_kabit_i_mega_sonic_z_warszawy.html
  • Odp: Rower z Decathlonu czy Northec
    Obecnie posiadam drugi rower z decathlonu . Na początku miałem RockRider 5.3 , na pokładzie były hamulce tarczowe mechaniczne i tylna przerzutka SRAM X5 , zrobiłem nim ponad 9000km i nic sie nie działo oprócz peknietego haka przerzutki co zakończyło moją przygodę z tym modelem. Obecnie mam RockRider 560 przerzutki SRAM X5 2x10 i hamulce Tektro, amorek RockShox . W "rowerowym" za podobny sprzęt ale z naklejką Kross, Giant itp wołali ponad 5000 zł a w decathlonie za 2999zł . Po co przepłacać za markę jak można mieć to samo za mniejszą cenę. Zastanawiałem sie czy to nie jakiś bubel ale pracownik w decathlonie zapytany skąd taka różnica w cenie ,mówił że oni tych rowerów w setkach sprzedają wiec ceny części mają mniejsze co dla mnie ma sens, wątpie aby w sklepie rowerowym codziennie sprzedali tyle rowerów co w decathlonie. Ja tam POLECAM!
  • Odp: Pokazy rowerowe
    We would like to always find you.
  • Odp: po (rekreacyjnej?) masie krytycznej - styczeń 2015
    I do not want to believe that I have seen this article.

Szukaj

Polub nas :-)

Kolejny krok do zrowerowania Bydgoszczy Email

W zeszłym tygodniu liczyliśmy na wysoką frekwencję na kwietniowej Bydgoskiej Masy Krytycznej, ale nawet w najśmielszych marzeniach liczba rowerzystów nie wynosiła 350. A właśnie tylu cyklistów pojawiło się w piątek przed halą „Łuczniczka” i wyruszyło na bydgoskie ulice.

Emocje po tym przejeździe już minęły, ale dobre wspomnienia pozostaną na długo. Setna Bydgoska Masa Krytyczna miała być niezwykłym wydarzeniem i tak też było. Pod „Łuczniczką” pojawiło się 350 osób, w tym nasi dobrzy znajomi z Toruńskiej MK ze swoją grającą przyczepką i rikszą. Była to największa MK od czasu jej zainicjowania w naszym mieście. Pogoda dopisywała, humory wszystkich rowerzystów również, więc z uśmiechem na ustach mogliśmy wyruszyć na bydgoskie ulice. Przez większą część trasy poruszaliśmy się całą szerokością jezdni, co niejako spotęgowało efekt Masy Krytycznej. Przejechaliśmy przez centrum Bydgoszczy, Starówkę, Królowej Jadwigi, Dworcową, Gdańską z przejazdem koło Bazyliki do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku. Tam już czekało ognisko, w którym tego wieczoru skwierczało wiele kiełbasek. Zebrano także podpisy w sprawie utworzenia drogi dla rowerów wzdłuż ulicy Opławiec.

Dziękujemy każdemu z osobna za przybycie, bo to Wy stworzyliście taki klimat. Wyrazy podziękowania kierujemy również pod adresem naszych sponsorów – Salonu Sportowego AMSports i firmie Horus oraz Policji za bezpieczną obstawę przejazdu. Kolejna Bydgoska Masa Krytyczna już 25 maja.

Zdjęcia autorstwa April

Komentarze>>

Relacja i zdjęcia Rowerowego Torunia

Filmy Masowiczów: filmik1

comments