Współpracujemy z

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dyskusje z forum

  • Odp: Przejeżdżanie przez pasy
    Wątek trochę stary ... Ale może inni będą szukać odpowiedzi. Jednoznacznie należy przeprowadzać. Policjanci reagują różnie, ale ja parę razy osobiście widziałem jak ludzie dostawali za to pouczenia. Tak samo jest z jazdą po chodniku. Chociaż ten 2gi temat jest bardziej "skomplikowany".
  • BRA reinkarnacja
    "Konsorcjum firm Kabit i Mega Sonic z Warszawy wygrało przetarg na obsługę i rozbudowę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego na lata 2018-2020.Najważniejszym elementem rozstrzygniętego przetargu na BRA jest rozbudowa systemu. W jego ramach uruchomionych zostanie 16 nowych stacji - aż dwanaście powstać ma w Fordonie. Po rozbudowie BRA liczyć będzie 51 stacji, 765 terminali do mocowania rowerów oraz 550 nowych pojazdów."http://bydgoszcz24.pl/pl/11_wiadomosci/16620_bydgoskim_rowerem_aglomeracyjnym_zajmie_sie_konsorcjum_firm_kabit_i_mega_sonic_z_warszawy.html
  • Odp: Rower z Decathlonu czy Northec
    Obecnie posiadam drugi rower z decathlonu . Na początku miałem RockRider 5.3 , na pokładzie były hamulce tarczowe mechaniczne i tylna przerzutka SRAM X5 , zrobiłem nim ponad 9000km i nic sie nie działo oprócz peknietego haka przerzutki co zakończyło moją przygodę z tym modelem. Obecnie mam RockRider 560 przerzutki SRAM X5 2x10 i hamulce Tektro, amorek RockShox . W "rowerowym" za podobny sprzęt ale z naklejką Kross, Giant itp wołali ponad 5000 zł a w decathlonie za 2999zł . Po co przepłacać za markę jak można mieć to samo za mniejszą cenę. Zastanawiałem sie czy to nie jakiś bubel ale pracownik w decathlonie zapytany skąd taka różnica w cenie ,mówił że oni tych rowerów w setkach sprzedają wiec ceny części mają mniejsze co dla mnie ma sens, wątpie aby w sklepie rowerowym codziennie sprzedali tyle rowerów co w decathlonie. Ja tam POLECAM!
  • Odp: Pokazy rowerowe
    We would like to always find you.
  • Odp: po (rekreacyjnej?) masie krytycznej - styczeń 2015
    I do not want to believe that I have seen this article.

Szukaj

Polub nas :-)

8 lat na bydgoskich ulicach Email

Sto lat, sto lat , niech żyje, żyje nam! Bydgoska Masa Krytyczna obchodzi w styczniu swoje 8. urodziny, dlatego najbliższy przejazd będzie pewnego rodzaju powrotem do korzeni.

Kiedy 30 stycznia 2004 roku grupka 35 rowerzystów zebrała się pod halą „Łuczniczka”, przy zburzonym już kominie, mało kto przypuszczał, że wyrośnie z tego wielki ruch społeczny. Nie była to wówczas pierwsza Masa Krytyczna w Polsce, ale w naszym mieście nikt wcześniej nie manifestował tak mocno obecności rowerzystów na bydgoskich ulicach. Osiem kolejnych lat było okresem wzlotów i upadków, z których jednak wyrosło wielkie dzieło kontynuowane do dziś. Bydgoska Masa Krytyczna stała się miejscem integracji bydgoskich cyklistów i przyczynkiem do powstania wielu grup.

Po ośmiu latach, 27 stycznia 2012 roku o godzinie 18 rowerzyści po raz kolejny wyruszą na bydgoskie ulice, by zamanifestować swoją obecność i pokazać, że nawet zimą można korzystać codziennie z roweru. Wprawdzie przy ul. Toruńskiej nie ma już zabytkowego komina, ale Bydgoska Masa Krytyczna przejedzie dokładnie taką samą trasą, jak miało to miejsce osiem lat temu.

Przejazd zakończy się na Starym Rynku, po którym będzie można zdobyć nagrody ufundowane przez sklep internetowy CTBike. Z racji naszego jubileuszu zachęcamy do zabrania urodzinowych gadżetów. Serdecznie zapraszamy! 27 stycznia o godzinie 18 pod halą „Łuczniczka”.

Relacja Adama Sztejki i Tomaszura z pierwszej BMK

Komentarze>>

comments