Współpracujemy z

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dyskusje z forum

  • Odp: Przejeżdżanie przez pasy
    Wątek trochę stary ... Ale może inni będą szukać odpowiedzi. Jednoznacznie należy przeprowadzać. Policjanci reagują różnie, ale ja parę razy osobiście widziałem jak ludzie dostawali za to pouczenia. Tak samo jest z jazdą po chodniku. Chociaż ten 2gi temat jest bardziej "skomplikowany".
  • BRA reinkarnacja
    "Konsorcjum firm Kabit i Mega Sonic z Warszawy wygrało przetarg na obsługę i rozbudowę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego na lata 2018-2020.Najważniejszym elementem rozstrzygniętego przetargu na BRA jest rozbudowa systemu. W jego ramach uruchomionych zostanie 16 nowych stacji - aż dwanaście powstać ma w Fordonie. Po rozbudowie BRA liczyć będzie 51 stacji, 765 terminali do mocowania rowerów oraz 550 nowych pojazdów."http://bydgoszcz24.pl/pl/11_wiadomosci/16620_bydgoskim_rowerem_aglomeracyjnym_zajmie_sie_konsorcjum_firm_kabit_i_mega_sonic_z_warszawy.html
  • Odp: Rower z Decathlonu czy Northec
    Obecnie posiadam drugi rower z decathlonu . Na początku miałem RockRider 5.3 , na pokładzie były hamulce tarczowe mechaniczne i tylna przerzutka SRAM X5 , zrobiłem nim ponad 9000km i nic sie nie działo oprócz peknietego haka przerzutki co zakończyło moją przygodę z tym modelem. Obecnie mam RockRider 560 przerzutki SRAM X5 2x10 i hamulce Tektro, amorek RockShox . W "rowerowym" za podobny sprzęt ale z naklejką Kross, Giant itp wołali ponad 5000 zł a w decathlonie za 2999zł . Po co przepłacać za markę jak można mieć to samo za mniejszą cenę. Zastanawiałem sie czy to nie jakiś bubel ale pracownik w decathlonie zapytany skąd taka różnica w cenie ,mówił że oni tych rowerów w setkach sprzedają wiec ceny części mają mniejsze co dla mnie ma sens, wątpie aby w sklepie rowerowym codziennie sprzedali tyle rowerów co w decathlonie. Ja tam POLECAM!
  • Odp: Pokazy rowerowe
    We would like to always find you.
  • Odp: po (rekreacyjnej?) masie krytycznej - styczeń 2015
    I do not want to believe that I have seen this article.

Szukaj

Polub nas :-)

Odliczanie do Fordońskiej Masy Krytycznej Email

Fordon jest dzielnicą Bydgoszczy jak każda inna i również potrzebuje dobrej infrastruktury rowerowej. By o tym przypomnieć, lipcowa Bydgoska Masa Krytyczna zawita do największej sypialni naszego miasta.

W ponad 7-letniej historii Masy Krytycznej w Bydgoszczy jeszcze nigdy nie udało się nam przejechać przez Fordon. Postanowiliśmy to zmienić, dlatego w lipcu obierzemy kierunek na największą dzielnicę naszego miasta. Odkładanie w czasie z powodów formalnych budowy ścieżki rowerowej Fordon-Myślęcinek powoduje, że w dalszym ciągu brakuje dobrego połączenia rowerowego na tej trasie. Na próżno też szukać drogi dla rowerów prowadzącej bezpośrednio do centrum miasta. Stan infrastruktury w samym Fordonie również pozostawia wiele do życzenia, o czym najlepiej wiedzą sami mieszkańcy. Przeszkodą jest też przeświadczenie, że przejazd z tej dzielnicy do centrum miasta ze względu na nieco dłuższą odległość jest dla przeciętnego rowerzysty niemożliwy.

Lipcowa Bydgoska Masa Krytyczna ma pokazać, że taką opinie można wsadzić na półkę z bajkami, bo w rzeczywistości większość rowerzystów jest w stanie dojechać do Fordonu i jeszcze z niego wrócić :) Nasz przejazd ma też przypomnieć władzom miasta, że w tej dzielnicy również mieszkają rowerzyści, którzy czekają na poprawę warunków jazdy.

Lipcowa BMK wyruszy 29 lipca o godzinie 18:00 spod hali „Łuczniczka”. Czas przejazdu jest szacowany na ok. 2 h. Z Fordonu skierujemy się do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku, gdzie będą już iskrzyły się płomyki ogniska. Serdecznie zapraszamy!


Komentarze>>

comments